Neydi altı çizili sözcük?
Sevmek;
Seni seviyorum demek zorunda
Bırakmamaktı.
Bana düşen sadece,
Kelimelerle oynayıp,
Tıkanmak yerine
Onun gözlerinin içine,
Öylesine derinden
Birkaç saniye bakmaktı…

                                                                                 2002

 

Bu şiiri yapay zeka yorumu ile dinleyebilirsiniz

“Bana” için bir yoruma

  • Semih YAVUZ dedi ki:

    bu şiirler okunmayı hakediyor, her birinde başka bi yönümü keşfetmemi sağlıyorsun sanki çok garip. Yeğenin olarak değil bi okuyucu olarak söylüyorum yüreğine sağlık teyzecim …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir